úterý, listopadu 29, 2011

Hřejivé lidské...písmo

Po nepříliš dlouhém spánku, 5 hodin opravdu není nic moc, otevřu oči a vzhledem k tomu, že přes závěsy se na mě sluníčko nedobývá, tak to vypadá na další depkoidní den...... no prostě fuj už po ránu....pardon dopoledni

Tak nic, říkám jsi, aspoň můžu být bez výčitek zalezlá v pelíšku a číst si nebo se i jinak příjemně flákat a touto svou (ne)činností nadmíru prudit příbuzenstvo (čti ségru)

Ale jen co vemu do ruky svuj smarttelephonek a z něj na mě civí smska, tak mě ty radostné představy přejdou....

Je opravdu neuvěřitelné, kam až někteří lidé vypracovali umění psát sms......například moje bytná, od níž se výše zmíněná sms dožadovala přečtení, povýšila svůj styl do opravdových výšin

S jakou lehkostí dokáže sebemenší prosbu nebo jen holou větu oznamovací sepsat do tak nebetyčné urážky je mi vpravdě záhadou.....

Takže po počítečním šoku, kdy jsem stravovala ono její umění jsem se škodolibým úsměvem odpověděla jak nejzdvořileji to bylo možné .... angláni by padli závistí

Po obsahu zmíněné sms vám nic není ale s čístým svědomím mohu sdělit, že jsem v této záležitosti dosud nehla prstem ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat