úterý, listopadu 29, 2011

Pohotovostní strasti.....

Ještě než dnes s konešnou platností odpadnu, chci se s vámi ještě relativně "začerstva" podělit o svých zážitcích ....ze střelby z CZ75!!!!! upřímně vám říkám, že vyhrát olympíjskou medajli nemám takovou radost jako z toho, že jsem si vystřelila, byť jen jednu ránu.... (a skřípla palec v pojistce, ale o tom možná jindy)

takže předně témeř vůbec nekope, závěr běhá tiše .....no prostě žůžolabůžo co mám vykládat, nádhera.....tříská sice kvalitně, ale čekala jsem to horší nato, že se mi zvuk odrazil od zdi 

Chachaaaaaa takže první výstřel v životě, ufffff z toho budu žít eště hooooodně dlouho, takže buďte prosím schovívaví

ale proč vlastně jsem příspěvek nazvala, jak jsem nazvala
protože stejně jako i náš velectěný parlament a úřady tak i nemocnice v ČR jsou místy, kde se zatmívá rozum, aneb kterak udělat z jednoduché cesty na pohotovost s obvodním lékářem, honbu za pokladem a to i s falešnými křížky v mapě a pastičkami všeho druhu
ta "čezeta" je tak krásná :)...........no nic pokračujem dál
vejdu do nemocnice, nějaká navigace nikde, jen plakátky pohotovost 1. patro, jdu do 1. patra tam co? tam samozřejmě žádná pohotovost není, jak jsem to zvěděla? od pacientů, kteří tam čekali
tak zpátky dolů,

dole jen pohotovost chirurgická a traumatologická
za vrátným......ten mi 3x odpověděl na něco úplně jíného než jsem se ho vůbec ptala (znáte 12 ůkolú pro Asterixe, jak se v DOMĚ KDE SE ZATMÍVÁ ROZUM Asterix dohaduje s vrátným o protustce) nakonec jsem z něj vydolovala co jsem potřebovala (výslech jak cyp!)

 šourám se tedy naznačenou cestou, potkám rodinku v ruce si smolí pápírek s úhradou vydřidušského, čti regulačního, poplatku, to mě celkem zaujalo, páč jsem takový papírek neměla a kdyby je někde rozdávali zadarmo vůbec bych se nezlobila
leč měla jsem smůlu a musela jsem si ho zaplatit, což mě vrátilo zpátky do budovy ze které jsem vyšla.....prostě takové monopoly, ups šlápl jsi sem a vracíš se tím o 5 políček zpět

s papírkem v ruce jsem se pak konečně doštrachala do správné budovy a dokonce i do správného patra a víte co? měla jsem konečně štěstí, šla jsem témeř okamžitě.....

a todle všechno kvůli jednomu blbýmu papíru s nálezem, abych zítra nemusela nikam jezdit a mohla se ohánět tím, že jsem přeci nemocná (no akutní zánět průdušek asi nemoc skutečně bude) tuhle diagnozu jsem pak na svoboďáku spláchla teplou višňovou medovinou.......a bylo

Žádné komentáře:

Okomentovat