pondělí, prosince 12, 2011

české dráhy

je pravdou, že na zprávy poslední dobou nekoukám, ale zrovna včera jsem události chytla....
o to víc jsem dnes ráno civěla na vlakovou jízdenku, kde ještě před týdnem byla částka o 14 kč menší

můžete si říct:" no to je toho 14 kaček, to vytratím z kapsy při procházce městem....."
když si ale představíte, kolik na tom dráhy vyrýžujou, tak mi moc dobře není....a co za to hlavně cestující dostane.....nic
dnes tedy upřímně se docela pochlapili, páč člověk nemrzl ve vagonu, byl krásně vytopený a vhodný ke spaní, to minulý týden nebylo, tak žeby tohle cestující dostal za zdražení? že z vlaku na zastávce nevyleze rampouch?

taky mě dnes celkem fascinovali spoluzmrzliči v čekárně.....přes dveře do čekárny vidím, jak se tam lidi choulí do kabátků a bundiček, aby si uchránili zbytky tepla, chtít se mi tam nechtělo, ale bohužel je to jediné místo, kde si člověk může sednout a ruku na srdce 40 min. stát a čekat na vlak.....tak to fakt ne!

vejdu dovnitř ale málem mě omývali, ani jeden z těch co tam mrzli nevstal a NEZAVŘEL OKNA!!!! zima tam byla jak na severní točně, lidi zmrzlí ale zvednout ten zadek a udělat 2 pohyby a pár kroků to by bylo asi moc namáhavé nebo co...

já ještě zhnilostí v pokročilém stadiu netrpím a co bych pro své pohodlí (a hlavně teplo!!!, "americká kamna, jestli znáte, americká...") neudělala....

2 komentáře:

  1. Předpokládám, že to teplo ve vagónech byl nechtěný luxus ČD. Soupravy jsou tak staré, že se občas topení pokazí a začne v zimě topit...jelikož si myslí, že je léto ;)
    RA

    OdpovědětVymazat
  2. Příště můžeš zkusit třeba autobus....? :)
    Ježík

    OdpovědětVymazat