čtvrtek, prosince 01, 2011

čtivci are dead

protože už jsem nemohla vydržet, že čtivci nefungují tak jak mají a protože ty moje výmysly stejně nikdo moc nečtete, čtivce jsem zrušila......

Ježík bude muset svého křečka ve šlupce oželet.....zamáčkni slzu, ještě ho más v celé kráse na twitteru

aplikačka za celou svou nedlouhou kariéru nezazářila ani jednou, tak jaké štráchy s tím.....no tak co, aspoň mi nenaprší do nosu.....aspoň jednu výhodu to tedy má

pokud by měl ale někdo nápad co s tím, tak klidně čtivce opět obnovím, zatím to vypadá, že bych se musela rýpošit ve zdrojáku a to jednak příliš neumím a druhak se mi do toho zrovna dvakrát nechce......nerada bych si (zatím, ale chystám se na to....hlavně duševní příprava je nutná, je to dlouhodobý proces) odstřelila blog celý.....

Žádné komentáře:

Okomentovat