pondělí, prosince 05, 2011

úřady...

včera jsem se hrdině kasala, jak budu pečlivě počítat minuty....věřte mi, že byly vykoupeny mnohou bolestí a dokonce i krví!!!, abych byla poetická....bohužel to myslím vážně

dnešek měl opravdu jen 4 pozitiva......větrník ráno k snídani, to, že jsem domů přišla vůbec živá, balíček mňamek od Mikuláše za oknem (tímto ještě jednou moc moc kujíííí Mikuláškovi) a 4tou si nechám pro sebe....taky nemusíte vědět fšechno :P

jinak to byla opravdu katastrofa! jistí čtivečci ví, ostatní si můžou domyslet

doba strávená na úřadě...cca 2,5h, čas strávený v kanceláři nějakou užitečnou činností 20 min.-přehazovaly si mě jako horký brambor, tam zpátky a zase tam...bylo to super....hlavně když pravá ruka ví co dělá levá

dnes mi ani ty pseudovtípky nejdou.....

1 komentář:

  1. RA/: Pročpak tu není ta podařená taškařice s tou veledůležitou úřední dokument ;)

    OdpovědětVymazat