úterý, ledna 10, 2012

Co se dnes všechno přihodilo...

Zcela nedobrovolně jsem dnes vstávala v 5:36 (naprosto vražedná to hodina, jen tak mimochodem)...ono by mě brzké vstávání stejně neminulo, ale až o něco později...příšerka chlupatá po mě začla tak brzy dupat a cenit dásínka chtíc plnou misku hamindy
granulky byly tradičně kvitovány s opovržením!!

Na 8:30 do Maloměřic na pohovor (hodina cesty), potom magistrát pro nový OP...jsem si naivně myslela...úřednice měla šťovíkatý výraz a šel ji tak dobře, že mám podezření, že se s tím už narodila...protivná byla neskutečně a to bylo teprv 9 (nechci vidět ani vědět, jak to s ní vypadá na konci prac. doby)

Doma jsem si zalezla do pelíšku a chtěla dospat deficit z noci, což se mi zoufale nedařilo...když už jsem zaspala přišla sms nebo mi někdo volal...pouze jedno vyrušení bylo velmi vítané a milé :)

zbytek dne mi byly okusovány ruce, mé nohy používány jako startovní bloky atd.
prostě běžný den

Žádné komentáře:

Okomentovat