neděle, ledna 01, 2012

Nový rok

věřím tomu, že jednou se tomu všemu od plic (snad i bránice) zasměju...

nestihla jsem si do konce roku vyprat "špinavé" prádlo, neb spolubydlící již 2 týdny v kuse okupuje věšák... :(

cestou na svoboďák se na mě řidič autobusu koukal jako na pitomce, když jsem mu přála šťastný nový rok

na náměstí mě trefil....úlomek se tomu asi říkat nedá....prostě cosik co lítalo z petardy, do obličeje (konečně jsem pochopila, proč má záchranný sbor pohotovost.....ti lidi jsou jako padlí na hlavu...hlavně, že to bouchá...pokuk to byl krásný to ano, ale jednak nebylo slyšet odpočířávání (odpalujícím to ale bylo srdečně jedno, ti si petardili už od 3/4), druhak by bylo myslím docela vhodné udělat něco jako vymezený prostor pro čumily a pro pyromany, těm totiž bylo celkem šumák co udělá taková rachejtle v davu....)

občas jsem měla pocit, že ta šlupka (na 100% tam někdo dotáhl dělo!) musí ty skla všude kolem prostě už konečně vymlátit....téměř to popíralo fyzické zákony....

cesta domů proběhla v klidu a ani jsem nikomu v buse nestála na noze, u příbuzných, kteří odešli někam oslavovat, jsem si vyzvedla zvířátko a baťůžek, zkontrolovala jejich havěť (všechny nožičky, ocásky a ouška měli na svém místě) a šla domů

btw. viděli jste někdo ten seriál Sherlock Holmes? já viděla první díl....všechno by bylo super ale ten konec...!!! slabota :(..... to i mě docvaklo, kdo vraždí....trochu mě to zklamalo musím říct
dvojka byla lepší, pár do očí bijících mušic by tam člověk ale taky našel.....


Žádné komentáře:

Okomentovat