středa, února 01, 2012

still alive

věřím, že mnohým se i ulevilo, když tu za poslední dlouhou dobu nenašli příděl slátanin...ale máte smůlu! :)
další porce je tu!!!
  • v posledním příspěvku jste mohli zjistit, jakou jsem utrpěla těžkou ztrátu....věřte je to opravdu krušné, být bez "stolního počítače", byť v mém případě se jednalo o notebooček, nevyplníte si ani do nového zaměstnání dotazník (musíte potupně chodit škemrat o parazitaci na cizím kompu)
  •  na tohle navazuje další problém...co s volným časem?.....na film se nepodíváte, ani na ty zprávy na které všici nadávají...takžé
  •  zbývá zábava intelektuální.....knihy :) takový životopis Steva Jobse je bichle řádných rozměru a k výživě mozku do příštího týdne (snad!!!) více než dostačující....sem tam to proložíte nějakým tím Gulikem, časopisem u jídla a máte vystaráno :)
  •  dále Twittr....ono než tu timeline sjedete tak to taky docela trvá....zvlášť když se tomu věnujete opravdu podstivě (pro rýpaly....mám smartphone, kdybyste četli pořádně, tak to víte...) tam zajímavý článek, tam bezva odkaz....hodina v háji ani nevíte
  • a samozřejmě havěť chlupatá :)....dnes jsem se snažila naučit pejska mé spolubydlící příkaz sedni.....no ne e....ani po několikerém pokusu si sama nesedla...a to jsem zkoušela všechny možné úplatky...to mi asi taky na ten týden vystačí....
 


Žádné komentáře:

Okomentovat