čtvrtek, května 03, 2012

@CzechTV


Apropó.....viděla jsem tolik zmiňované "nové" Události. Nemám ze sebe pocit, že bych byla kdoví kolik let stará zatuchla konzerva. Musím ale konstatovat: mohli z toho vytřískat daleko daleko více
Třeba mě osobně nezajímá, jak vypadá reportér a vidět jeho detail už vůbec nepotřebuji. O to víc mě pak ruší, když kamara skáče z jednoho obličeje na druhý, místo toho aby zabral oba aktéry v jednom záběru a já se mohla v klidu soustředit na to co říkají. A že to tedy byly perly! "Při suchém počasí je třeba dbát zvýšené opatrnosti." nebo "Nebezpečí požárů je vysoké".....No neke! informace téměř státního významu (bylo zrovna 30.4.)
ale proč se  noci z 30.dubna na 1.května říká Valpuržina noc, to nevysvětlili

Česka televize si zřejmě také není vědoma statistik. Pak by se na nějaké studiové výmysly vykašlali, neboť spousty lidí u sledování zpráv paralelně dělá taky něco jiného (já datlila do vypůjčeného NTBku) a hlavu od toho něčeho jiného zvednou až ve chvíli, kdy je upoutá reportáž nebo záběr. Moderátoři mohli pěkně v klidu dál sedět a nemuseli se tam promenádovat jako manekýny.... toť můj postřeh, vyvozený z jednoho sledování událostí :).... ale jak se říká, první dojem je nejsilnější

Žádné komentáře:

Okomentovat