čtvrtek, srpna 09, 2012

jak jsem přežila návštěvu doktora...

...no málem ne přátelé, opět se stalo to co vždycky, že pokud vlezete do ordinace zdraví, vylezete téměř mrtví a pokud Vás náhodou nic nebolí, na konci prohlídky rozhodně bude....
takže hned ze startu, aby mi zamrzl úsměv, (tak ono taky bylo venku 35 stupňů...trochu Vás zchladíme slečno) jsem obdržela džoganec tetanovky, pro mě jako zatvrzelého jehlofobika, který na tu onu zákeřnou věc vejrá jako bacil na lékárnu, naprosto hrůzný zážitek a důvod vyskytnout se u lékaře až v případě těsně před smrtí, v tom lepším případě až po ni ...rameno mě bolí doteď (fakt to nejde bodnout nějak, aby člověk ještě za týden neměl modráka?!)
pak mi sestra (asi ze škodolibosti) při vážení odečetla na hadřícík a botách (že jsem jich na sobě v tom vedru ale měla...) 2,5 kg, takže jsem pak od felčarky dostala zdrba za hubenost
další žůžů přišlo přišlo v podobě očního vyšetření, když jsem i s brýlemi písmenka v dálce jen tušila a sestře podle odmlk muselo být naprosto jasné, jak si je cucámp až z paty, taktně ovšem byla zticha, asi za to, že mi neříká titulem, kdežto párátko na stoličce v čekárně oslovovala pane inženýre...
za trest jsem jim odmítla odběry!!! ...a měli po pr*eli (nemohli si bodnout podruhé, chachá jsem se jim ale pomstila)
Ačkoli tentokrát si nemůžu zas až tolik stěžovat. Poprvé v životě jsem kápla na správně cáklou doktorku. Špatná zpráva...jednalo se o zástup za dovolenkáře, dobrá zpráva, lékařka u které jsem registrovaná je prý cáklá úplně stejně ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat