pátek, srpna 01, 2014

včera jsem si tak trochu zapřeháněla....
....posilovací sérií, která obyčejně zabere tak do 45min jsem se mořila skoro 55.
pocit jsem měla, že při každém dalším cviku zdechnu, pauzy minutu a víc...prostě mazec, v kuchyni při míchání pitíčka mi mozek pracoval asi tak na 10%
pak akorát tupě čumíte, nemůžete si vzpomenout co jste vlastně chtěli a poměry sypké a tekuté složky, které jindy namícháte automaticky, se teď stávají vysokou matematickou...
tento stav mi není neznámý, i když zcela upřímně, taky nijak vítaný.....pamatuju se, jak jsem na svém prvním tréninku kungfu, na konci lekce, seděla u obložení tělocvičky, sifu na mě mluvil a já se jen blbě tlemila, páč mi příšlo k popukání, že ho vidím černobíle a neslyším co mi říká (mluvil na mě asi z 10 cm)
tenkrát mi chtěli volat i záchranku, že prý větší žabinec v obličeji nikdy neviděli
když si něco takového zažijete doceníte odolnost kolegů, kteří, když to přeženou, jen obímají v šalině tyč oběmi pažemi, protože stisku prsty nejsou schopni ale dolezou domů po svých

Žádné komentáře:

Okomentovat