středa, prosince 21, 2011

během mé služby se nic zvláštního nestalo....

včera ráno nastal okamžik K.....Xperijka se opět restartovala a během dne pak ještě jednou......situace začíná být kritická :(

bude třeba vyhledat droidího felčara...

od posledka se toho jinak příliš nezměnilo....jen Štědrý den je den za dnem blíž
tohle bylo psáno včera v noci....bohužel nedopsáno (po důvodu vám nic není, tak si ušetřte námahu s otázkami)

dnešní příspěvek
zjistila jsem, že někteří lidé musejí mít na botách nějaké přísavky nebo co......mě dělalo potíže se dnes na Petrov vyškrábat zespodu, jak to ujíždělo ale někteří jedinci s jistotou sebevrahů, si to čile hasili opačným směrem....

ve městě tradičně mačkanice, ale je to celkem příjemné, procházet se v tom davu, čmuchat vůně, sem tam očíhnout nějaký ten stáneček....

příjemně překvapila i pobočka ALZA.....vrácení zboží proběhlo velice rychle, bez průtahů a s milým úsměvem, dokonce jsem ihned obdržela hotovost (čekala jsem, že mě požádají o číslo účtu a na prašulky budu čekat měsíc)
pán na obchodním oddělení mě sice lehce šokoval, když se mě ptal, zda jsem ochranou folii použila, s pobaveným úsměvem jsem odvětila, že to ani nejde, načež mi bylo odpovězeno, že bych se divila.....to jsem se opravdu divila! někdo je schopný ochranou folii použít a pak ji vrátit?! inteligence některých jedinců je udivující nebo, s prominutím, vyčůranost

Žádné komentáře:

Okomentovat