neděle, prosince 18, 2011

jak jsem startovala DROIDA!!!

poměrně dlouho vím o vadě na microSD kartě mého smartphonku.....jistě také všichni dobře znáte, že dokud problém nestojí nad vámi a netříská vás něčím po hlavě, tak MAŇANA.......

nicméně čas uzrál a bylo nutno urgentně přesunout problém z kategorie MAŇANA do PŘED ROKEM BYLO POZDĚ!!!
výsledek byl ten, že jsem si VČERA domů donesla kartičku novou (MIMOJINÉ..... např. smartfonek teď bucá ve zbrusunovém spacáčku :) ), dokonce nese hrdé označení SDHC a je to CLASS 10....nu.... taky je to PATRIOT ;)

operace BACKUP AND RESTORE mohla být zahájena.....

řeknu vám ale, že todle bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli, proč jen nemůžu mít hodné vymazlené ANDROIĎÁTKO a místo toho mám na krku DROIDA se kterým by měli problém i rytíři JEDI....

předně se musel celý systém opravit....takže krok č.1 BACKUP .... naprosto nechápu jak a ani si to nepamatuji, ale data jsem zálohovala na OBĚ SD karty.... což mi, jak jsem posléze zjistila, zachránilo digitální život.....
po opravě a obnovení dat v tel. jsem totiž z hrůzou přišla na to, že data z NOVÉ SD karty obnovit nelze!!!!! = první infarktový stav
druhý podobný záchvat jsem zažila vzápětí (po obnovení dat ze STARÉ, poškozené paměťovky) kdy:
         A) přišla jsem o konverzaci na VIBERu (to mě ale napadnout mohlo) ale co nepochopitelněji o direct messages od followera na TWITTERu, jen od jednoho jediného, a to i v PC VERZI!!!!!!!! prostě nechápačka, dále o některé události v kalendáři (po druhé obnově systému jsem přišla  i o ten zbytek)
          B) páč jsem vyjímečně inteligentní, WEP klíč jsem měla napsán pouze v poznámkách v tel., nikde jinde, takže po RESTORE jsem si říkala, že kdybych se zprovodila ze světa, prokáži tím světu vlastně velkou službu.....pro DARWINOVU CENU bych si mohla dojít zfleku (dnes odpoledne potupný telefonát ADMINOVI a škrábot o zaslání klíče....3x TFUJ)
shrnutí prvního pokusu o spořádané uvedení systému do provozu....TOTÁLNÍ NEÚSPĚCH

pokračujeme dál....DEN DRUHÝ
od sedmi jsem nespala a vymýšlela kterak do telefonu ten systém správně narvat....

s velkým strachem (sledování hororu HADRA!) a s adrenalinem v sobě, že by ještě i breberky na krchově měly pařbu, jsem provedla nový BACKUP na NOVOU kartu......
opět standartní oprava systému a......chvilé pravdy.....světe div se, data se začala normálně obnovovat......EUFORIE (JÁ JSEM TO DOKÁZALA!!!!! ČUMTE NA MĚ JAKÝ JSEM BOREC!!!) tak přesně tyto pocity mě bleskem přešly a usměv mi zamrzl na rtech, když se telefon po mém restartu po obnovení dat samovolně restartoval a pak ještě jednou a ještě jednou......PROTOŽE SAKRA TOHLE BYL PŘESNĚ TEN DŮVOD PROČ JSEM KUPOVALA KARTU NOVOU!!!!!

pak ho to asi přešlo, mě štvát, a začal se tvářit, že by snad konečně mohlo všechno fungovat, tak jak by mělo.....opět velká chyba......

co s MARKETEM, který přes 4h instaluje již dávno smazanou appku..... odpověď přišla z DROID fóra....
co se SONY ERICSSON SYNC.......tak to teda doteď nemám ni obraz ni zvuk.....snad pomůže uživatelská podpora.....do obnovení továrního nastavení se mi po 2 denním maratonu a krví vykoupeném vítězství (přišla chlupatá příšera a rozsekla mi prst) přece jen vůbec nechce.........tedy ne že bych zrovna tuto appku potřebovala.....tady je na vině můj chorobný perfekcionalismus, prostě, když už to tam je hergot a já k tomu mám registraci, tak chcu aby to fakčilo, jak má

kolem a kolem lze dnešek hodnotit pozitivně.....kartu telefonek asi zchroustal, obnovení dat se taky celkem povedlo.........budu tedy mírná optimistka......dokud na mě zítra nevyskočí nějaká alertová notifikace......  TO UŽ BY MĚ ASI ŠKRÁBLO!

1 komentář:

  1. Moc to prožíváš, není nad starou dobrou tužku a zápisníček. Jsi příkladem toho, že lidstvo začíná zdigitalňovat.

    Ježík

    OdpovědětVymazat