pátek, prosince 16, 2011

čaj o ....sedmé?

je to tak....chybami se člověk učí....hloupé je, když už jste tu chybu jednou udělali a uděláte ji znovu....

než začnu se svou filipikou na vlastní hloupost.....

tímto děkuji Fiddis za milou společnost :) a moc příjemný večer 

moc dobře vím, co všechno obsahuje čaj a tím myslím ČAJ, který vám ukutí v čajovně a ne ty blivajzy, co se prodávají v marketech
taky moc dobře vím, jaké mají látky v čaji obsažené účinky na lidský organismus.....a stejně si po hódně dlouhé době ten čaj na večer dám a aby toho nebylo málo, tak rovnou 3 konvičky.....no prostě jsem magor a proto se teď třepu jak ratlík, případně jako feťák s absťákem.....vyhlídky na spánek taky nevidím nijak slavně......

k tomu mě krásně rozbolela hlava.....

asi mám odlišné chuťové pohárky od jiným čajomilců, protože Královský vlas, který jsem s úspěchem vysosala, nebyl sladký ani náhodou! příště si dám YOGI YOGI a bude! akorát škoda, že ten moc dlouho nevydrží.... :(

jinak Dobrá čajovna na františkánské příjemně překvapila oddělenou místností pro bafače dýmek, co překvapilo nepříjemně, byla neschopnost personálu hodit na stolík ceduličku s nápisem RESERVÉ......škoda


2 komentáře:

  1. Jednou jsem si dal v čajovně TYGŘÍ OKO..Chutnalo to jako uvařený šlupky z brámbor..ble..taky mě nikdo neupozornil na to, že se v čajovně nedá sehnat cukr a citron..ble ble dudlajda..

    RA

    OdpovědětVymazat
  2. cukr ne ale med občas ano... a to jsi nikdy nechutnal LAPSANG.....šlupky ještě dobré....todle jsou vyvařené ponožky

    OdpovědětVymazat