pondělí, prosince 26, 2011

návštěva Zoo

dnes...vlastně včera, jsem zavítala do Zoo....
počasí bylo kouzelné, dopoledne určitě, pak se trochu kazilo ale to nevadí :)
cesta byla příjemná, autobus a stejnětak šalina skoroprázdné, ulice jakbysmet... :) v zoo bylo taky jak po vymření...ale pouze co se týká lidí......zvířítka byla naopak dobře vidět a na vše byla zvědavá :)

takže něco málo ukořistěných foteček


rozseté bílé hrudky jsou spící lišky polární (původně jsem v nich viděla kameny... a já bych měla nosit brýle, takže to berte s rezervou)


další hrudky, v podobě vlků arktických, byly o kus dál...člověk jim to lenošení docela záviděl....


lamička krásně zapozovala...


tohle stvořeníčko (kočka pouštní) jsem při prvním pohledu měla za zapomenutého plyšáka...


...a na tuto fotku se vyplatilo si počkat...zívající plyšatec... :)


a ještě tady mám pro Gabču somáríky...přesněji somáríky africké....


na zbytek fotek sem hodím odkaz....až je nahraji do picassa....tak buďte trpěliví....ono vám stejně nic jiného nezbude ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat