čtvrtek, prosince 29, 2011

všehochuť

jak se jistě všichni správně domýšlíte, fotky do picassa ještě nahrané nejsou......doufám, že tady nejsou čtivci, kteří by si mysleli opak....protože opravdu nejsou!!!

říkala jsem si, jaký budu mít přes svátky klídeček a pohodku a houby....furt něco, tam návštěva, tam návštěva, tam kolaudace nové kuchyně....štěstí, že vyspat se stíhám v pohodě, jinak by to bylo celkem tristní....

takže dnes....tedy vlastně zase včera....kolaudace kuchyně
provedení lesklá bílá....(fotku snad ukořistím z externího zdroje, neb jsem nefotila....mé ruce zaměstnávalo chrcení žvance a cpaní kořisti do pusy...popřípadě dyndání višňového likérku do štamprličky)

je...hezká ta kuchyň, určitě alespoň pro majitelku...ale já jsem prostě na dřevo, buk, dub....prostě krásná hnědá....
lesklé a kovové mě příliš neuchvacuje, každý máme prostě jiný vkus

co mě ale dostalo, byla podlaha o které jsem si dlouhou dobu myslela, že je to plovoučka nebo parkety.....a....bylo to.....chvilka napětí.....LINO!

já vím, takhle je vám to na nic, no chce to tu fotku.....seženu nebojte

taky vám snad velmi brzy zprostředkuji první dojmy z dvojky Sherlocka Holmese, zvěd byl na svém místě, tedy na předpremiéře, tož jsem zvědavá...

Žádné komentáře:

Okomentovat