úterý, ledna 17, 2012

Co je nového

nového a postaronového je hned několi k věcí....

abych vás, milí čtivci, ještě více podpořila v umění lenosti, opatřila jsem vám pomůcku... :)
vzhledem k tomu, jak moc je činnost psaní komentářů fyzicky náročná a intelektuálně vyčerpávající (až, nebojím se říci, devastující) jsou články na konci opatřeny 3mi již přednastavenými kategoriemi, které je potřeba pouze odškrtnout...

věřím, že s touto pomůckou budete zvládat umění hodnocení mnohem lépe :)


novinka druhá...FLATTR

někteří možná slyšeli, internetově závislí jistě i viděli a ti movitější se i zaregistrovali
jedná se o dobrovolné přispěvky pro autory všeho možného internetového...od blogistů, přes twitteristy až k psavcům na webu publikujícím

zřídíte si na flattru účet, vložíte nějaké ty chechtáčky, nastavíte kolik max. chcete za určité období přispívat a pak už jen na netu brouzdáte a vybíráte koho byste ťuknutím na flattr ikonku obdarovali...

MOJE IKONKA FLATTRu je umístěna hned pod profilem a dále pod každým příspěvkem článkovitým, takže výmluvy jako: "kde ji mám hledat?" nebo "není dobře označena", si můžete napchat víte kam....

shrnutí: CÁLUJTE, CÁLUJTE, CÁLUJTE......ať mám motivaci

Žádné komentáře:

Okomentovat