pondělí, ledna 16, 2012

Co přinesl včerejšek...a dnešek

včera (v sobotu) jsem odnesla telefonek na reklamaci, všechno proběhlo v pohodě a pacienta si převzali do péče
co už tak super nebylo, byla cesta do NC Královo Pole, protože jak jistě někteří z vás vědí (snad jste aspoň na ten teploměr koukli...) zima byla nehorázná, do toho vítr...srandy kopec jít v tom pěšky...mám to z první ruky, neboť jsem si vlastokožně vyzkoušela...
snad poprvé v životě jsem se do nákupního centra nehorázně těšila...že se ohřeju

cesta do centra proběhla v útrobách městského šneka, znova to obsolvovat pěšky zpět bych už nezvládla...

u Vaňkovky si tak v pohodě podupkávám, čekajíc na příjezd Olympia busu a jen tak pro kontrolu vytáhnu telefonek (můj retro SIEMENS M35i - proč, jak a co z toho viz. člůnek níže) na pikrodispleyíku na mě kouká SMS, mrknu kdo mě to shání a nevěřím vlastním očím....kamarád Štěpán, kterého jsem viděla naposled před více než rokem, mi spisuje o své návštěvě Brna a domáhá se setkání :)
hned volám kdy a kde se srazíme...vše domluveno na osm.....a uvídím i jeho novou lásku

z nové lásky se vyklubala naše společná kamarádka :)

posezení v čajovně bylo moc moc příjemné, zpestřené Štěpánovým akutním krvácením z nosu, kdy jsme už domlouvaly záchranou výpravu na pánské toalety...naštěstí Štěpán nevykrvácel :)


DEN DRUHÝ (neděle)

přiznám se, že vylézt ráno z postele JE pro mě problém
co problém NENÍ znovu se zachumlat do peřinky a chrupit dál

stavební úpravy nepočkají a dnes byla naplánována instalace nové matrace...nebudu vás tu nudit podrobnostmi, zmíním jen, že se k této záležitosti nabalila asi miliarda jiných a to by tak pro představu, jak jsem strávila den mohlo stačit....jen ještě pro dokreslení, do sprchy jsem zapadla bylo po 23:30...


Žádné komentáře:

Okomentovat