pátek, ledna 13, 2012

pátek 13.

nevím jak vy,  ale já jsem nikdy pátek 13. nebrala jako smolný den, toto datum obsahuje 1čku a 3jku a obě tato čísla považuji za šťastná, takže opravdu nemám problém...

jediné co mě dnes rozladilo a považuji to za smůlu, je noční prochladnutí a jeho následek lehounký zánět močových cest...kdo to někdy měl, jistě mi dá za pravdu, že není nic moc teda...avšak věčná sláva brusinkovému extraktu, který si s tím s přehledem poradí

jinak se mi dnes děly jen pozitivní věci :)
pozvali mě do druhého kola pohovoru

dostala jsem krásně zelený čtyřlístek-podložku pod horké hrnce (tímto kují Ježíkovi)

suprově jsem se cinkla z nehorázně sladkého pitiva zn. IKEA (a sladké cucání já moc ráda)

je to něco jako svařák...vřele doporučuji :)

začalo dnes chundelit...sice jen trošku a krátce ale přece a potěší to

a vrátil se mi zpět můj první telefonek, který jsem si koupila v bazaru za pětikilo tuším, legendární SIEMENS  M35i, který ve své době stál 8 tisíc....!!! je o třetinu větší než můj současný mazel SE Xperia X10 mini...
když jsem slyšela vyzváněcí tón, musela jsem se nostalgicky usmát....a zaplakat...v ten den, kdy jsem si jej koupila, mi usnul milovaný pejsek...navěky

jsou vzpomínky, které nevymažete...

Žádné komentáře:

Okomentovat