úterý, ledna 24, 2012

všehochuť na kvadrát

podělím se s vámi o další zážitky, kterých se za posledních pár dní trochu nakupilo....

předně....smartphonek mi byl stále nemocný vrácen...nemohu si pomoci ale přirovnání k českému zdravotnictví je více než přiléhavé...protože jsem JÁ přešvihla záruční dobu o 6 dní....na tom by nebylo vůbec nic divného a jednalo by se jen a jen o mou chybu kdyby.....kdyby firma bc mobil měla sama všechny dokumenty v pořádku!!!

jednak už onen problém zkrácené záruční doby....snažila jsem se to řešit mailem....ke konci se už na mě vykašlali, takže informaci z jakého důvodu tato zkrácená lhůta jsem z nich nevypáčila....

druhak...v systému postrádali informace o mé předchozí reklamaci, což jistě sami uznáte, příliš sympatií natož důvěry nevzbuzuje....takže já, zákazník, jsem jim ještě tyto údaje milostivě skenovala a posílala

třeťak mi navýsost vadila jejich interpretace závěrů servisního střediska....závada, kterou jsem uvedla při první reklamaci, se při testování NEPROJEVILA...může jistě být, neměli jej tam takovou dobu, ale závěr firmy bc mobil byl, závada se neprojevila, tudíž se reklamace ZAMÍTÁ!!!! z mého pohledu celkem nehoráznost

a ještě měli tu drzost napsat mi v odpovědi na zákonou lhůtu 6 měsíců, ve které se považuje výobek vadný již z výroby, že jsem o nový tel. ani opravu závady nepožádala

firma něco zanedbá, chybí ji dokumentace a odnese to kdo? zákazník přece, na nějakou vstřícnost zapoměňte

PROSÍM VŠECHNY, KONTROLUJTE SI VEŠKERÉ DOKLADY A OKAMŽITĚ JEDNEJTE POKUD NĚCO NESEDÍ, NEBUŤTE BENEVOLENTNÍ, OŠKLIVĚ SE VÁM TO VYMSTÍ


v minulém příspěvku jsem psala o návštěvě druhého kola pohovoru.....asi jsem se na ty penízky tvářila opravdu hodně ošklivě, obdržela jsem totiž precizní HR dopis (ze kterého nic nevyčtě ani jasnovidec) nechcem vás, veškeré znechucení je na naší straně,mějte se jak chcete

todle byla první ťafka za včerejšek, druhá příšla v podobě mého nehorázného fau pax, kdy jsem ze sebe v telefonu nebyla schopná vymáčknout kloudnou větu v angličtině....věřte, že máloco poškodí a zdevastuje vaše sebevědomí jako totální neuspěch.....zbytek dne byl ve znamení těžké deprese a opravdu nehezkých myšlenek (věřte mi, skutečně nechcete vědět jakých)......................NICMÉNĚ

pamatujete si ještě svoji přípravu k maturitní zkoušce z angliny? já sice už ne, ale to mě od její "inovativní" podoby nezachránilo....kecy na téma: describe yourself, your hobbies, a variace na "dream job" je na světě...
navíc egoušek v rakvičce otevřel jedno oko a uvolil se ještě jednou se nadechnout, když mu bylo sdělováno (od dvou lidičků, kteří mezi anglicky špráchující nativní komunitou strávili nějaké ty pátky) že to není taková katastrofa....velmi brzy se uvidí, jak velká tragedie to se mnou je.....opět poreferuji


Žádné komentáře:

Okomentovat