neděle, července 22, 2012

Módní peklo

Včera nááhodou jsem hned po obdržení nesmazala lidovky.cz, které došly ale prolítla  jsem je....to co mě upoutalo byl nadpisek  Největší prohřešky české módy? Ptejte se Ady odkaz na blog s názvem Módní peklo... Protože jsem človíček zvídavý, jala jsem se zmíněný blog zkoumat blíže... Nekecám, když řeknu, že jsem na něm strávila 12 hodin, částečně jsem se perfektně bavila, protože majitelka blogu umí psát velmi vtipně a s nadsázkou (a jsem ráda, že jsem se doteď nestala její kořistí, jinak bych s hanbou musela chodit kánály), částečně jsem se vzdělávala. Což není vůbec na škodu, vzhledem k tomu, čím vším nás různé zásilkové katalogy, pochybné eshopy a "módní" řetězce tráví. Autorka rozhodně nepatří k sortě zaslepenců, kteří tak rádi tvrdí, že takto a ne jinak se musí člověk oblékat, má totiž i pochopení pro různé drobné "prohřešky" za které člověk ale vlastně ani nemůže (zdraví atd.). Moc se mi líbily její nákresy.... to v případě, když dotyčný zavčasu stihl prchnout ze záběru jejího...ehm asi fotí mobilem, ano, něco takového psala...Fotograf by, pravda, nad kvalitou některých snímků ronil krvavé slzy, o fotografie jako takové ale v tomto případě nejde. Valnou většinu úlovků, právě nevalné kvality mají na svědomí Adini přispěvatelé sluší se doplnit. Rozhodně doporučuji ke shlédnutí a dalšímu šíření...

Žádné komentáře:

Okomentovat