středa, července 18, 2012

Radost

Protože jsem pejskofil udělala jsem si dneska velkou radost.... Vezmu to trošičku šířeji. Někteří z Vás možná znají organizaci WSPA - World Society for the Protection of Animals. Jelikož nyní pořádají kampaň na ochranu pejsků, respektive zajištění vakcinace proti vzteklině, sáhla jsem do virtuální kasičky a vylovila trochu podpory. 600,- mě osobně nezabije a navíc to ti britové fakt umí. Jednoduší systém dárcovství si lze jen těžko představit. Téměř každy již vlastní platební kartu s možností platby online a proto je otázkou minuty či dvou z Vás ty penízky vytáhnout :).

Jen řekněte sami.... opravdu je 6 stovek tolik?


https://donate.wspa.org.uk/uploads/images/Landing-page-all-frames_1_.gif

P.S. a okroužkovala jsem si Twiteer ikonku....tak....dvojnásobná radost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat