úterý, října 16, 2012

Filmové pochutiny


Dlouho jsem nenáškrála nějaký příspěvek.... za to jsem zkoukla nějaké filmy, takže se o ně s vámi podělím...


Žebříček začnem s peckovicí bobulí, kterou opravdu doporučuji....

The Avangers (http://www.csfd.cz/film/241997-avengers/) 85%




Velmi zábavná záležitost. Nuda není v povinné výbavě, za to je narvaná hláškama a vtipnými scénkami. Hlavní zápletka sice nijak inovativní není (napadení Země emzákama vypadajícími jako pacienti v posledním stádiu lepry) ale režisér Joss Whedon z příběhu vytřískal co se jen dalo...a že je toho opravdu hodně
Rozhodně doporučuji zkouknout (na csfd najdete celým 5 stran zajímavostí)


Další na řadě je

Watchmen (http://www.csfd.cz/film/224865-strazci-watchmen/) 79%

 
O poznání noirovější podívaná...vtípků se tady nedočkáte, stravitelnost mnohem horší. Poznávací znamení odstíny černé. I když je ve filmu historie jednotlivých postav částečně osvětlena, rozhodně není na škodu předchozí studium...budete pak lépe v obraze
Co na filmu opravdu stojí za to, je závěrečná pointa. Osobně se mi film příliš nelíbil, nevyhovovalo mi do jaké doby je zasazen ani ta přílišná temnota...

Do třetice...

Bourneův odkaz (http://www.csfd.cz/film/248751-bourneuv-odkaz/) 69%
 
Bohužel úrovně čistě Bournovin nedosahuje a je to opravdu škoda. Tohle je ten typ filmu u kterého vám příliš nevadí, když některou scénu nevidíte celou. Ideální kousek pro "multitasking".


A do čtvrtice a z mého pohledu jednoznačně nejslabší

Mission: Impossible - Ghost Protocol (http://www.csfd.cz/film/245639-mission-impossible-ghost-protocol/) 73%

Extra Large Movie Poster Image for Mission: Impossible - Ghost Protocol

Upřímně jsem nepochopila za co těch 73%. Nepamatuji si ani jeden Mission, který by proběhl přesně, tak jak byl naplánován. Jednou, dvakrát to jde ale pětkrát?! Mohli si už konečně vymyslet něco jiného. Docela dost jsem se nudila, film nijak závratně neocípal. A předzávěrečná scéna nahánění kufříku mě jedině rozčilovala. Bourneův odkaz mi přišel daleko lepší...asi mám trochu jiný vkus... 

Žádné komentáře:

Okomentovat