úterý, října 16, 2012

Jak jsem to (ne)nandala T-Mobilu

Poslední dobou se operátoři stali společným veřejným nepřítelem č.1, takže když nazrál čas přišlo mi jako dobrý nápad přihřát si svoji polívčičku...
Jak na to? Hlavně fikaně, to se rozumí. Páč jsem už dávno zažila rozum a vypla si automatické prodlužování smlouvy, mílovými kroky se blížilo její vypršení. A tu přišel můj čas. U smlouvy na dobu neurčitou ji totiž můžu kdykoli vypovědět.
Nastala fáze ždímání...vyděračsko-výhružný dopis zaslán...už jen počkat, zda se oběť chytí....a fakt že jo, do 2 dnů telefonát...a už jsem si kladla podmínky, oběť se sice vzpouzela, nicméně poznámky si zapsala...
Pár dní se nic nedělo, pak další telefonát...čekala jsem tvrdé vyjednávání a úpisy krví a ono nic, všechno šlo hladce, co jsem chtěla to jsem taky dostala...příště si musím říct o víc, když se tak málo brání. Všechno dojednáno, ujednáno,....ještě mé ujištění oběti, že její nacionále mám zapsány, tak ať nedělá kraviny a bylo...
Po počáteční euforii, jak jsem s nima vyběhla, mi začly docházet některé věci...add1 v nové smlouvě vyjednáním získané benefity zapsány nebudou, z toho plyne taky žádný hmatatelný nárok....uvidíme příští měsíc jak se celá záležitost vyvrbí
add2 smlouva není prodloužena na dobu neurčitou jak jsem si myslela, ale na 2 roky...v případě, že se vyplní hrůzné obavy viz add1 budu dost v kelu

... docela se teď nabízí replika z podfu(c)ku: "...a kdo je teď o*ukanej..."

Žádné komentáře:

Okomentovat