pátek, října 19, 2012

#shi(f)t

to takhle přindete do práce s tím, že je to poslení den a pak máte více než zasloužené volno...otevřete maila a z něj na vás civí high importatnt výhružka v podobě eskalace...nekecám s pracovní morálkou dělají takové věci divy...a s náladou rovněž
byť s nechutí (jáká je obvykle spojena s pohledem na výtvor havěti na chodníku) jsem se jala zkoumat co je jádro oné nechutnosti, která mi do mailboxu přistála....

zjištění číslo jedna...v tom našem ústavu jsou všichni dokonalí a úžasní a ROZHODNĚ NIKDY neudělali chybu, takže když ji udělá někdo jiný je to katastrofa nevídaných rozměrů a v tomto ohledu školibost nezná mezí...hledaní viníka patří, abych tak řekla, k firemní kultůře, divím se, že někteří už nejsou několikanásobnými mistry (eskalace na rychlost, hod papírovou eskalací po viníkovi atd...)

zjištění číslo dvě...chybu jsem udělala jen částečně, i když by mi tu chybějící položku rádi přišili, tak nemůžou, jelikož s domrveným toolem se těžko domlouvá
add číslo dvě...některým jedincům tyhle věci ale vysvětlit nejdou (stejnak jako když je někdo schopný otevřít ticket na chybějící toaleťák...)

zjištění číslo tři...teprve až se DOHODNOU, to v první řadě, a vymyslí nějaké smysluplné working instuctions můžou se kasat, že informace nejsou dostatečné...ve chvíli kdy jsou k dané věci sepsány dvě fádní a obecné věty není co řešit

...po cca 3 hodinách smolení odpovědi můj hněv jenom rostl místo aby se utišil,  následný task,  vymýšlení personal longterm goals, se neslo v duchu "hlavně tam nesmíš napsat ať jde celé *** do p*dele"

Žádné komentáře:

Okomentovat