sobota, srpna 09, 2014

Jak jsem zjistila, že mám závislého kocoura

Dnes bych se s vámi ráda podělila o svůj nejnovější poznatek z říše domácích mazlíčků.
Dnes mi totiž teprve došlo, že žiju v jedné domácnosti s feťákem. Už nějakou dobu pozoruju, jak kdykoli otevřu dveře do koupelny nasáčkuje se do ní, společně s čerstvým vzduchem, taky zásobník na chlupy...můj kocour. 
Chvilku se ochomýtá kolem a následně se začne tlamicí otírat o stolík, kde mám v košíku hřebeny. Z toho jsem fikaně usoudila, že mu jde právě o ně. Po serii experimentů, se předmětem nejvyššího kočičího zájmu, ukázal být hřeben z olivového dřeva. To, co s ním zvířo předvádí, je těžké popsat. Nejednou jsem měla pocit, že si o ten hřeben chce sedřít napřed všechny chlupy na tlamě a pak i kůži. Vrní u toho jako středně výkonný karburátor a slintá. 
Co mě ale skutečně přesvědčilo o jeho závislosti na puchu mých vlasů, byl kousanec, který mi uštědřil, když jsem mu hřeben zabavila. 
Nevíte někdo o podpůrné skupině pro majitele závislých domácích mazlů?

Žádné komentáře:

Okomentovat